rock n roll

play if you dare ;) if it's too loud then you're too old :D

Friday, May 06, 2011

Kemarau Kekecewaan

Yeah.
Kemarau kekecewaan.
Mungkin bukan bagi ain sebab ain tak berapa peduli fasal semua ini.
Mungkin bagi ibu bapa ain.
Kenapa kemarau?
Sebab dari dulu lagi, sejak *******************************
asyik mengecewakan ibu bapa ain sampai sekarang.
Maaflah ain tak boleh sebut. Itu pendapat peribadi ain sahaja.
Bila ain kecewa dan gagal, mesti ada sahaja ain nak salahkan.
YES I AM PESSIMIST
P
E
S
S
I
M
I
S
T
Sentiasa berfikiran negatif. Memang tak boleh ubah dah perangai buruk ini.

Mak. Abah. Ain minta maaf. Selalu kecewakan mak dan abah.
Mungkin otak ain ni bukan otak belajar.
Mak dengan abah kahwinkan je lahh ain ni dengan siapa siapa pun.
Mak dengan abah tak perlu keluarkan uban lagi memikirkan fasal ain.
Adik adik ain yang masih bersekolah tu lagi penting kan?

Tak. Ain tak salahkan takdir. Jauh sekali.

Allah tahu apa yang terbaik buat hamba hambanya

Ain reda dengan ketentuan Allah.
Cuma ain tak suka sesuatu yang belum pasti.
Seperti kita tak tahu fasal masa hadapan kita.
Yeah  tak suka teragak agak.
But hey, that's life.
Wake up.
Stop dreaming about pathetic fairytale.
Okay, I really need a lot of time
from the wreck
to pick myself up
spread my wings
and fly again


5 comments:

aliarosli said...

hey, nape ha? kata dah dapat kat shah alam?

anysspunyeblog said...

tak pe ain..mungkin nie satu dugaan..anis pun tak dpat upu..sedey la jugak..tapi,ley wat rayuan kan?insyaAllah,kalau ade rezeki,mesti dapat punye..berdoa k..
ter'emo' jugak la,anis bace entri nie..

myra yusreena said...

doa banyak2 eh ain..ade punye rezeki untuk awak tu..taw2!akak pown doakan utk awak sekali

Muhaimin Rohizan said...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

emadydy said...

:) chill babe .