rock n roll

play if you dare ;) if it's too loud then you're too old :D

Friday, May 20, 2011

kebangkitan ;)

YYEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
i am back bebeh! ke mana ain pergi? hee segan la pula.

awat segan? bila baca balik ain bermonolog sendirian

"wauu, emo nya aku"

-gelak-

Saya Ain, bekas penari tarian moden di sini ingin mengucapkan
ribuan berjuta berbillion gazillion terima kasih
kepada rakan rakan, keluarga, strangers, dan kucing
kerana membantu pulihkan semangat ain, betulkan sayap ain haha 
ain tak tahu nak berucap lagu mana sebab ain terharu sangat sangat!

Ain rasa ain tak dapat pun kesilapan ain juga. Membuta je isi borang tak tengok syarat kelayakan.
Contoh ain mohon seni lukis dan seni reka. Syaratnya kena ada subjek Lukisan Kejuteraan atau Pendidikan Seni Visual. Tapi ain tak ambil dua dua subjek itu. huhu LESSON LEARNED.

Tetapi, ada satu ain tak faham.
Bagi ibu bapa yang tak benarkan anak anak mereka pergi belajar jauh jauh.
Kenapa ya?
 Kenapa tidak?
Bukannya jauh mana pun. Dalam Malaysia juga. Jauh pun 2-3 jam je.

"eventually fish need to leave its pond to discover the sea"
-Will Wright.

haha. siapa Will Wright ni? cari kat Google :D




Of course I never forget Allah The Almighty
for always guide me
shows the best path for me
always by my side no matter what circumstances i run into
always helped me find traces of hope
there were always HOPE
every dark cloud has a silver lining 


if Allah brings you to it,
He will brings through it 
thank you Allah :)

2 comments:

zmah said...

Mesti penuh SEMANGAT MEMBARA! TAHNIAH!

berdiridalamhujan said...

yelah sayang..kadang juga kita kena percaya dengan rezeki yang ALLAH beri..mungkin ada hikmah di sebaliknya..hehe