rock n roll

play if you dare ;) if it's too loud then you're too old :D

Tuesday, June 28, 2011

i am gossip : F.O.S is F.L.U.S.H

26 Jun 2011
Jaya Jusco Melaka
12.24 tengah hari

Sedang leka bergosip gosip bersama cik Fiera
tiba tiba


nampak tak air melimpah tu? 
tak?
yang dalam kotak merah tuu
tak juga ka?
maaf laa gambar tak lawa/ tak jelas
sebab F.O.S tak benarkan kamera
jadi ain ambil curi curi
atau
curi curi ambil
whatever the tatabahasa is
hahahaha
=.="


air semakin deras
mula mula orang bagi perhatian juga
pastu orang dah mula tak peduli
sebab F.O.S tengah buat
SALE
haha
mana ntah pembantu kedai
biarkan ke
ada laa juga baju baju yang basah
pastu baru la alihkan
ada dua tiga pembantu kedai depan pintu masuk
tapi tak buat apa apa pun
tengok je air tu terjun
mungkin nak halang orang amik gambar?
>:D
hihi


kan ain dah cakap
tengok pak cik berbaju kuning ni
tak peduli pun

" ahh it's not the end of the world "

bermonolog pak cik itu
bagi pendapat ain
heeee
lagipun
3 for RM 61
rugi kalau terlepas
sebab it's not the end of the world
so you must like, BUY IT
promote F.O.S ?
duh :)
i'll promote
talk
share
post
shout
gosip
commercial
ANYTHING i love
so
check out Factory Outlet Store
:)

p/s : ain ada bakat jadi promoter tak?

2 comments:

anysspunyeblog said...

wah..best nyer ade sale..kalau anis pun x heran dah air yg jatuh tue..haha..nice entry babe..:)

Chewy me ;) said...

fiera merase kan kite berdua pada masa itu sejibik cam paparazi gitu!
seperti penyiasat pown ade gak..;)